03 november 2012

Elu parimad kaneelikad

Just nii ongi, elu parimad. Mulle pole kunagi kaneelikuklid eriti maitsenud, kuidagi kuivad on tundunud. See kord on asi teisiti. Nii mahlaseid ja suussulavaid kaneelikaid pole ma elus varem saanud.
Täna tekkis hirmus isu teha midagi pärmitaignast ja nõnda saigi internetisügavustesse sukeldatud. Minu õnneks oli üks esimesi viiteid just sellele Kulinaarsete eksituste lehele. Ja seal need kaneelikad olidki. Panen enese jaoks retsepti ka siia kirja aga Kulinaarseid eksitusi kavatsen edaspidigi külastada.



Pärmitainas:
20 gr pärmi
75 gr võid
2,5 dl piima
0,5 dl suhkrut
näputäis soola
1 tl kardemoni
peaaegu 7 dl jahu

Täidis:
170 gr toasooja võid
160 gr suhkrut
2 spl kaneeli

Sulata potis või. Sega pärm suhkruga vedelaks. Vala sulavõi hulka piim ning kontrolli, et see oleks käesoe, mitte liiga kuum ega külm. Lisa pärmile ja sega. Pane hulka näputäis soola, teelusika jagu jahvatatud kardemoni ning jahu. Sega ja sõtku hoolega. Pane rätikuga kaetult sooja kohta kerkima 30 minutiks.
Täidise jaoks hõõru toasoe või suhkruga vahuliseks, lisa kaneel. Rulli tainas ristkülikukujuliseks, kata ühtlaselt täidisega ning keera see rulliks kokku. Lõika paarisentimeetrised rattad ning aseta need küpsetuspaberiga kaetud ahjuvormi üksteise kõrvale. Lase kerkida räti all veel 30 minutit. Küpseta 200 kraadises ahjus 15-20 minutit.

2 kommentaari:

  1. Njämm! Plaanin lähiajal uuesti teha, sest need kipuvad kuidagi hinges püsima ja maitsemälestus ei taha üldse tuhmuda. :) Mul on hea meel, et sulle nad ka mekkisid! :)

    VastaKustuta
  2. Ma olen täiesti nõus sinuga, et maitsemälestus nendest kaneelikatest ei tuhmu :)

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...